by Julianna Gąsiorowska

Sewing straight - excercise:)


Mój mąż powiedział mi bym nie mówiła źle o swoich pracach, więc lepiej nie będę mówić nic:) po prostu spójrzcie na drobny prezent dla mojej przyjaciółki (i znajdźcie wszystkie błędy:))):
/ My husband told me not to tell bad things about my works, so it's better that I would say nothing:) just see the little gift for my friend (and find all the mistakes:))):
Kolory są przekłamane - dzis nie było w ogóle słońca!
/ The colors are not real: today wasn't sunny at all!

1 lovely comments / miłych komentarzy:

  1. ja tam żadnych błędów nie widzę!
    Gdyby jednak przyjaciólka miała jakies ale to ja bardzo chętnie przygarnę bieżniczek:) Jest sliczny i fantastyczne ma kolorki!

    OdpowiedzUsuń

Veni... Vidi... Comentare...:)))

Dziękuję za pozostawiony przez Ciebie ślad!
W miarę możliwości staram się odpisać e-mailowo autorowi każdego komentarza. Moje odpowiedzi na blogu zamieszczam, gdy może to pomóc innym czytelnikom.

/ Thank you for your lovely comment!
If possible, I try to respond to every comment. I put my answers on the blog when it could help other readers.

>