by Julianna Gąsiorowska

Back of Hex Quilt - update


Jak tylko mam czas to pikuję tył narzuty dla Marysi (inne robótki leżą i kwiczą):


Więcej było TUTAJ.

edit: przenoszę zawartość bloga Marysine do mojego głównego bloga. "Ku pamięci" poniżej kopia tego, co napisałam we wpisie z dnia 22 września 2010 r.:

Urodziny lada dzień, a pokój Marysi nie jest jeszcze całkowicie urządzony. Na razie powiesiłam jedynie imię Marysi - reszta dekoracji jeszcze czeka. Jak powieszę wszystkie to zdecyduję czy zostawić wstążeczki, czy z nich zrezygnować.
Jak tylko mam chwilę pikuję tył narzuty - jeszcze sporo zostało - jutro zapowiada się całodzienna i całonocna batalia:)
A wszystko dlatego że postanowiłam dodać więcej pikowanek niż tylko po szwach. I do tego każdy rodzaj tkaniny będzie inaczej przepikowany (ale i tak zadanie mam ułatwione, bo nie pikuję w tradycyjny sposób, a jedynie z ociepliną, tył tyłu narzuty będzie zabezpieczony jednobarwną tkaniną i będzie czekał na przód:).

7 lovely comments / miłych komentarzy:

Veni... Vidi... Comentare...:)))

Dziękuję za pozostawiony przez Ciebie ślad!
W miarę możliwości staram się odpisać e-mailowo autorowi każdego komentarza. Moje odpowiedzi na blogu zamieszczam, gdy może to pomóc innym czytelnikom.

/ Thank you for your lovely comment!
If possible, I try to respond to every comment. I put my answers on the blog when it could help other readers.

>