by Julianna Gąsiorowska

Loving squares / Kocham kwadraty:)


Robimy mały remont i na jego fali powstał quilt na ścianę, bardzo prosty, z ulubionych tkanin.

Wisi już na ścianie, ale jeszcze muszę przerobić sposób zawieszenia, gdyż ten który uszyłam powoduje, że makatka trochę się wykrzywia.


To chyba ostatnie zdjęcie tej ściany w takim kolorze: przemalowywujemy wszystkie ściany na biało. Wyrzucamy (w końcu!) kawalerskie meble mojego męża i ograniczamy ilość sprzętów (w każdej wolnej chwili przeglądam szpargały i wyrzucam wszystko, na co serce pozwala:).
Powoli, ale konsekwentnie będziemy mieli spójnie urządzony duży pokój (cieszę się jak dziecko:).
Szafa-kącik do szycia też już prawie urządzona (jak posprzątam po wczorajszym szyciu do 2giej, to zrobię parę zdjęć).

Pomysł na paski z boku znalazłam TUTAJ.

I jeszcze prosta poducha do kompletu (nie zwracajcie uwagi na starą kanapę w niezbyt ładnym kolorze - jej też niedługo już nie będzie:):



9 lovely comments / miłych komentarzy:

  1. no właśnie ja też lubię kwadraty stanowczo :)
    Świetny quilt wyszedł - jak zwykle!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze wymy ślisz coś takiego, co zaskoczy widza czyli odbiorcę. Świetne te paseczki. Niby nic takiego a jednak wiele zmieniają.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tosiu, pomysł nie mój. Tak mi się spodobał, że musiałam "zgapić":
    http://www.lindsaysews.com/2011/07/finished-bottled-rainbows-quilt.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam starą kanapę! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze Cię rozumiem ja też szalałam przy urządzaniu naszego mieszkania :D ja miałam o tyle łatwiej że zaczynałam od gołej cegły :) zero mebli i w ogóle niczego! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też zaczynałam od gołej cegły;)
    Śliczna makatka, ale podusia mimo iz prosta przeogromnie mi sie podoba dzięki wykończeniu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna makatka, tez kocham kwadraty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam twoje patchworki! :) i tkaniny tez.. jakies 2 tyg temu uszylam sobie obrusik z tych pieknych kwadratow ktore od ciebie dostalam!!!! uwielbiam go..!! mial byc na poczatku piknikowym micro kocykiem, ale stwierdzilam zetakie materialy nie moga sie zniszczyc;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Super makatka - też lubię kwadraty, ale w Twoim wykonaniu dużo zyskują !!!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Veni... Vidi... Comentare...:)))

Dziękuję za pozostawiony przez Ciebie ślad!
W miarę możliwości staram się odpisać e-mailowo autorowi każdego komentarza. Moje odpowiedzi na blogu zamieszczam, gdy może to pomóc innym czytelnikom.

/ Thank you for your lovely comment!
If possible, I try to respond to every comment. I put my answers on the blog when it could help other readers.

>