by Julianna Gąsiorowska

Fresh Sewing Day - July


Koniecznie odwiedźcie bloga Lynne i dołączcie do Fresh Sewing Day:

/ Hop over a blog of Lynne and join the Fresh Sewing Day:

Fresh Sewing Day

Lynne jest fantastyczną quilterką mającą wiele wspaniałych pomysłów - jeśli jeszcze jej nie znacie, koniecznie zróbcie to szybko! (nie pożałujecie!)

W lipcu byłam bardzo zajęta (przemeblowywaliśmy nasz duży pokój i mój kącik do szycia), więc na szycie miałam niewiele czasu - wszystkie moje prace z tego miesiąca znajdziecie na pierwszej stronie bloga:

/ Lynne is fantastic quilter with lots of wonderful ideas - if you don't know her yet, you should do it fast! (you won't regret it!)

July was really busy month for me (we were redecorating our living room and my sewing space), so I haven't got much time for sewing:( I made a mosaic of my works sewed during July, but most of them you'll find on the first page of my blog:



5 lovely comments / miłych komentarzy:

  1. Love seeing your July accomplishments!

    OdpowiedzUsuń
  2. I just love what you made in July. So striking and pretty as always!

    OdpowiedzUsuń
  3. We all slow down from time to time...but you were busy in July! Lovely finishes. =)
    Happy Stitching,
    Heather

    OdpowiedzUsuń
  4. Julka nie mogłam się powstrzymać i zapraszam na mojego bloga po odbiór wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń

Veni... Vidi... Comentare...:)))

Dziękuję za pozostawiony przez Ciebie ślad!
W miarę możliwości staram się odpisać e-mailowo autorowi każdego komentarza. Moje odpowiedzi na blogu zamieszczam, gdy może to pomóc innym czytelnikom.

/ Thank you for your lovely comment!
If possible, I try to respond to every comment. I put my answers on the blog when it could help other readers.

>